Organizátoři RunCzech běžecké ligy otevřeli další, již sedmý, ročník projektu Johnson & Johnson Women’s Challenge, jehož cílem je motivovat ženy k běhání. Do projektu se mohou přihlásit všechny ženy, které chtějí začít s běháním, nebo se v běhání zlepšit. Porota do konce roku vybere dvanáct finalistek, které si pod odborným trenérským a lékařským vedením určí svou běžeckou výzvu a během příštího roku se ji pokusí zdolat. Do projektu se lze přihlásit na stránce www.runczech.com/women
„Hledáme dvanáct nadšených žen bez ohledu na věk, fyzickou kondici, povolání či počet dětí. Neděláme rozdíl mezi studentkami, maminkami nebo babičkami. Vítáme i ty, které se dokázaly poprat s nepřízní osudu a vyhrály nad zákeřnou nemocí,“ říká Zoran Bartek, vedoucí marketingu RunCzech běžecké ligy a dodává: „Chceme tímto projektem dát ženám názorný příklad, že běhání je opravdu jednoduché a má pozitivní vliv na zlepšení kondice, postavy a nálady. Stačí se nechat inspirovat a začít.“
Od ledna do října bude dvanáct vybraných žen trénovat pod odborným vedením. „Každá žena si určí svou výzvu. Může to být půlmaraton, maraton, ale také pouhé rozhodnutí začít běhat,“ přibližuje Zoran Bartek a pokračuje: „Sestavíme jim individuální tréninkový plán a vybavíme je špičkovým sportovním oblečením a obuví od společnosti adidas. Součástí přípravy budou společné tréninky s ostatními účastnicemi projektu, přednášky o zdravém životním stylu v běžeckém centru Running Mall a účast na vybraných závodech RunCzech běžecké ligy.“
Celý projekt bude moci sledovat po celý rok i široká veřejnost. Odborná porota složená z organizátorů, trenérů a partnerů projektu vedená trenérským matadorem Milošem Škorpilem určí na příští podzim celkovou vítězku, jež se nejvíce přiblíží svému osobnímu cíli. Stejně důležitý bude také názor veřejnosti, která svým hlasováním vybere z dvanácti finalistek Miss Sympatie.
„Naše společnost tradičně podporuje zdraví žen prostřednictvím svých produktů a jednou z našich iniciativ je také pomáhat ženám v jejich snaze najít balanc mezi kariérou, osobním životem a péčí nejen o své zdraví, ale také zdraví celé rodiny. Proto je pro nás přirozené být partnerem tohoto projektu“ vysvětluje Robert Štorch, generální manažer společnosti Johnson & Johnson pro Česko, Slovensko a Maďarsko a dodává: „Zveme všechny ženy k účasti na tomto projektu a těšíme na silné příběhy, které díky jejich nadšení a odhodlání při překonávání jejich výzev vzniknou.“
Johnson & Johnson Women’s Challenge je dlouholetý projekt, jehož cílem je podpořit ženy v rozhodnutí začít běhat a splnit svou běžeckou výzvu. Letos se stala celkovou vítězkou Jana Kozlová (57 let), amatérská běžkyně a trojnásobná babička, která zdolala maraton. „Získala jsem spoustu běžeckých přátel. Běh nestojí vůbec nic a přitom tolik pomáhá. Díky běhu se necítím jako zralá dáma blížící se důchodu.“ Miss Sympatií se stala na základě hlasování veřejnosti Šárka Grygarová (34 let), maminka dvou dětí na mateřské dovolené. Šárka během projektu začala běhat a dokázala uspořádat i charitativní běh. Sama k tomu říká: „Jsem máma od dětí, která potřebuje zhubnout, zformovat postavu a občas i vyvětrat hlavu od každodenních starostí. To jde díky běhu snadno. Nebojte se obout boty a zabouchnout za sebou dveře. To je totiž na celém běhu to nejtěžší!“
Vítězka projektu získá k zapůjčení vůz Volkswagen a věcné ceny od dalších partnerů projektu. Miss Sympatie obdrží vedle věcných cen od partnerů projektu i víkend v hotelu Hilton Prague pro dva. Titulárním partnerem projektu je Johnson&Johnson, partnery projektu jsou společnosti Volkswagen, adidas, Hilton, Sportisimo, Mattoni, Birell, DHL, hansgrohe a JOHNNY SERVIS. Mediálními partnery projektu jsou Seznam.cz a Běžecká škola Miloše Škorpila. Charitativním partnerem je nezisková organizace Mamma HELP.
RunCzech